"Duuu, är det okej om vi kollar film ikväll?"

Frida Frida Frida. Jag älskar dig stumpan. Hon har varit i Lund hos Jocke och blivit plåtad idag och ringer när hon sitter på tåget (då har vi redan pratat i telefon två gånger sen hon åkte hemifrån och bestämt att jag ska komma och möta henne vid tåget) och säger;
"Duuu, är det okej om vi kollar film ikväll?"

"Ja, varför skulle det inte vara det? Och varför ringer du när du sitter på tåget? Vi ses om mindre än fem minuter."
"Ja, jo.. Det är sant. Nu känner jag mig lite dum. Ses strax! Puss!"

Det är gå grund av såna här saker jag inte vill bo utan Frida. Jag älskar henne så mycket att jag nästan spricker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0