Finare vänner går inte att hitta.

Efter en lång fredag på jobbet, med diverse bajs och tandkrämssprutande (mer om det längre ner), kände jag att jag behövde ligga i soffan och kramas med Frida bara. Det tyckte inte hon, hon låg och sov när jag kom hem. Tråkmaja. Henrik ville hitta på något och eftersom ingenting hände på Storgatan så drog jag på mig jacka och halsduk och gav mig av till tåget igen.
Tåget är 20 jävla minuter sent! Då ska det tilläggas att detta är 23.52 och jag håller på att frysa av mig mina tår redan på väg dit.

När jag äntligen kommer fram till Höör halvspringer jag hem till Henrik och kommer in i värmen. Där står ett fotbad och varm choklad redo till mig! Världens sötaste Henrik. <3

Om två veckor är jag i sthlm hos Pelle och kramas och myser hela helgen. Det behöver och förtjänar vi minsann. Längtar massor!


Tandkrämssprutandet!

Annah och jag jobbade tillsammans igår. Hon går in för att lägga en boende och helt plötsligt hör jag henne skrika "Christina, du måste göra mig en tjänst!" Jag står i köket och tömmer diskmaskinen och skriker tillbaka "Ja, det är klart, vad är det?"
"Du måste göra mig en tjänst HÄR!"
Jag går dit och börjar skratta så jag nästan måste lägga mig på golvet. Hela Annah är nerkletad med tandkräm. Och då menar jag HELA. Ansiktet, håret, tröjan och byxor. Klet klet klet. Man ska inte lämna tandkrämen utan korken på.


Kollade igenom mina gamla mobilbilder och oj vad alla är fina och jag saknar så många. Elli, Emma, Linda, Bengan och Cuz. För att bara nämna/visa ett par.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag! =)

2007-11-10 @ 14:49:09
URL: http://sannakumlin.blogg.se
Postat av: frida

förlåt mig hjärtat, jag va tråkig jag vet. PUSS

2007-11-11 @ 19:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0