Ibland är livet inte riktigt som man tänkt sig.

Jag måste hitta någonstans att bo. Det börjar bli ett väldigt stort problem nu. Den siste januari har jag inget hem längre. Fan.

Varför är det alltid så? Varför kan jag inte få ha det lugnt i mitt liv bara ett litet tag? Nu när jag äntligen har ett jobb jag verkligen trivs med så måste nästa problem komma direkt.

Dessutom har jag sömnproblem. Det fungerar när jag jobbar kväll för då kan jag sova till 11 på dagarna men när jag jobbar morgon? Jag somnar inte förrens tidigast tre på natten och det innebär tre timmars sömn dom dagarna.

Jag undrar starkt varför det är så många som läser min blogg. Jag kan ju inte vara rolig att läsa om när jag är på det här humöret? :P Kanske roar mitt klagade människor som fattar att mina problem inte spelar någon roll egentligen?

Såg en annons i tidningen om att jobba för Läkare utan gränser. Min hjälpsamma sida gör att jag vill utbilda mig till sjuksköterska just för att kunna göra sådana saker, hjälpa människor i nöd som inte har någon annan att vända sig till. Samtidigt driver min karriärslystna sida mig till att plugga till civilekonom. Min vetgiriga sida vill att jag läser internationella relationer och konfliktlösning och min spänningssökande sida vill att jag läser kriminologi.

Hur ska jag kunna välja?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi förlåter dig för ditt humör, Chris.
Så länge du bloggar e jag glad iaf :)
Du skriver ju så bra, vettu.
Ha det godis!
Förresten, kriminologi låter nice ;)

2007-11-15 @ 21:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0