Mordförsök på Tomten vid läskavdelningen på Dompan!

Städade lägenheten som en galning hela dagen eftersom vi skulle ha folk här och titta på den.
Dom tittar runt i tre minuter och säger "Ja, vi har ju kollat på jäääättemånga lägenheter, och den här var ju skaplig." För det första! Skaplig? Det här är den finaste jävla lägenheten i Eslöv och fan ta er om ni bara tycker att den är skaplig! Ni borde inte ens blivit erbjudna den. Assholes. För det andra. Jag vet inte riktigt vad det andra skulle vara. Men "för det första" lät ju bra?

Efter denna hemska upplevelse gick jag och Suzie till Dompan för att panta burkar. Det börjar bli den tiden på månaden så att säääga. Pengarna börjar sina på allvar.
Suzie hittar en chokladtomte till Sami och sen mördar hon den nästan med ett glasspaket. Tänk bara, vad som kunde hänt? Inga julklappar, inga julmirakel och ingen OB för då hade det ju inte varit en riktig jul om tomten hade varit borta?? Hehe. Trött Christina mumlar.

Jag kunde fått hångla lite miss i nassen idag. Men näää, min sambo är trött! Orättvist. Jag behöver lite hångel.

Hemma hos Suzie och kollade Desperata hemmafruar ikväll med Anna. Hon skulle gå och kissa och glömmer att låsa dörren. Det ska man aldrig göra när jag finns i närheten. Mohaha. Tittuuuut! Då kommer den skönaste kommentaren någonsin;
"Nej, så kan du ju inte göra! Jag blev ju så rädd att jag fes!"

Jag gillar Anna. Fast hon har hål i rumpan.

Kommentarer
Postat av: suze

för det andra; VAR har dom hittat alla de andra lägenheterna och varför har du inte hittat dom? det var det du menade!

2007-11-21 @ 14:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0