Petter, jag är gärna din piga.

Har precis postat en kommentar på Petters blogg om att jag ställer upp att jobba som piga om han flyttar till Östermalm. Om inte annat så för att supporta the arts?

Petter, om du läser detta, jag är jävligt duktig på att diska. Allt annat är jag ganska kass på men däremot är jag ännu bättre på att passa barn. Jag kan till och med diska när jag är bakis, dock är jag ganska otrevlig just precis då, så några barn ska jag nog inte ha i närheten av mig. Om jag kan festar eller dansar jag varje kväll jag kommer åt och jag träffar vänner ett par timmar varje dag. Så jag kommer antagligen inte kunna jobba så mycket, men fan vad bra jag kommer vara när jag väl gör det! När ska jag komma på intervju?

Sen att jag är totalt galen tror jag inte behöver påverka ditt beslut.

Man ska väl alltid ha med en bild när man ansöker om ett jobb?

image34



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0