Så jävla skönt det ska bli att flytta.

Jag älskar Josefine av hela mitt hjärta men fan alltså. Denna människa kan driva mig till vansinne. FUCK!

Snart flyttar jag och Frida till en egen lägenhet förhoppningsvis och det ska bli otroligt skönt. Vi förstår varandra när det gäller att inte leva i flera månaders gammal skit. Konstigt va?
Josefine är som min syster och som syskon tror jag att det bäst att vi inte bor tillsammans för då kan det mycket väl hända att vi bryter totalt efter att ha börjat hata varandra.

Att jag sen har gått och dragit på mig en bihålsinflammation gör ju inte saken bättre. När jag dessutom vill slå dom flesta i min närhet blir livet fulländat, eller vad säger ni?

Det roliga i mitt liv för stå undan just nu för jag orkar inte ens tänka lyckliga tankar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0