Singstar!

Jag är en tvspelsnörd. Det är bara att inse. Just nu äger jag ett Wii och ett Ps2 men snart ska det inhandlas antingen ett ps3 eller xbox360. Vill ha vill ha vill haaaa!

Wiiet är roligt på det sättet att man rör sig mycket och man ser helt enkelt jävligt dum ut där man står och försöker pricka en liten boll med sitt imaginära tennisrack eller ska boxa ner en ful liten gubbe utan ben. Man går ju in för det för kung och fosterland, inget annat existerar när jag är inne i en tennismatch mot Frida eller D3.

Ps2et köpte jag nästan bara för att kunna sjunga Singstar med Frida, Tessan och Suzie. Vi har suttit här hemma hela kvällen och sjungit Svenska Schlagerhits, 80- och 90tals musik och Anthems. Jag menar, "I wanna dance with somebody", "I touch myself", "Total eclipse of the heart" och "Achy breaky heart"? Listan kan göras milslång!

Imorgon ska jag gå upp tidigt och titta på Katrin när hon är med i soffan på tv4. 09.15. Katrin är bra.

(Paus i skrivandet för att ta en cigg med Jos, eller som D2 säkert hade hoppats på, för att samligga med varandra.)

Jos säger att hon ska flytta om en vecka. Det kommer kännas konstigt. Inget mer kollektiv på Sstorgatan 4 liksom.

Kanske somnar jag innan tre inatt? Vem vet?

Jobbigt förresten! Fick en kommentar på förra inlägget. Nedrans anonym typ. Det var ju snällt sagt, jag vill tacka. :D Jag tror att det kan vara Ems. Hon är en fin tjej. ;)

Kommentarer
Postat av: Cassie

Hahaha, va jag anonym? Ooops! You are welcome, iaf :)

2007-11-16 @ 13:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0