Bernina? Pfaff kanske?

Mycket, mycket tufft val. Att välja symaskin.
Jag försöker hålla min hjärna upptagen med sådana tankar ist för....tja...låt mig tänka... att min man inte kan sova med mig igen?

En snabbvisit från 23-06 räknas inte. Det hinns ju knappt med en kram och ett riktigt samtal ens. För sömn är ganska nödvändigt när man jobbar så mycket. ÅHH! Innan, när jag inte hade den där mannen, då klarade jag mig utan närhet i flera veckor, men nu när jag vet att jag kan få det men att vi bara inte hinner nån gång, då blir det så fruktansvärt mycket jobbigare. Jävla jävla fan.

Idag har iofs varit en ganska rolig dag. Vaknade samtidigt som mannen eftersom jag är livrädd att han ska missa tåget varje gång han sover här. Då jagar jag upp mig och han bara står där och pillar med sin klocka och säger "Lugna dig, jag har ju fem minuter tills tåget går."
Själv är jag alltid PÅ stationen fem minuter innan tåget går. Är jag lite nipprig? Ja, kanske. Dagen blir sjukt mycket längre om man går upp klockan sju, visste ni det? Helt galet. Soltimmar to die! Åkte till Höör vid två och tittade på symaskiner med mor min. Schhweeeindyrt med en bra symaskin. Men det är jag värd. För jag är bääääst. ^^

Körde SLKn tillbaka till Eslövet och fick mamma att köpa en massa mat till mig. Extremt välbehövligt. Mumma. Kylen är full med godsaker. :D

Hittade Frida vid Pressbyrån och satt på en bänk, rökte och pratade om stinkstaden Eslöv.

Ohh! Det berättade jag inte! Många av er som läser min kära blogg bor kanske i Eslöv, men herreminjisstanes. Igår var hela Eslöv invaderat av världens bajslukt. Jag trodde att jag hade fått sopäckellukt på mina fingrar och tvättade mig extremt noga när jag kom hem till Suzie. Frida hade gått och kollat under sina skor hela vägen hem om där eventuellt hade hamnat en hundskit. Men nej! Det är hela vår fina stad som är infekterad! Det är något med det här stället som gör att dåligheter, lukter och regn magnetiskt drar sig hit. Jag förstår å min sida ingenting.


Såhär ser jag och Friday ut när vi ska göra våra finaste "Olinda-miner" för två-tre år sen. Titta, och NJUT!

image11




Nu ska jag gå och bada, mest för att det är jävligt synd om mig.

Kommentarer
Postat av: friday

hahahaha bajs-Eslöv...tihiii

2007-09-13 @ 22:23:38
URL: http://fridatteolin.blogg.se
Postat av: friday

hahahaha bajs-Eslöv...tihiii

2007-09-13 @ 22:23:56
URL: http://fridatteolin.blogg.se
Postat av: frida

haha oj det blev två stycken.. fan va snygga vi e..

2007-09-13 @ 22:24:51
URL: http://fridateolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0