Everything she knows I taught her

Kollade precis på Knocked Up (På smällen). Smårolig from time to time men SOUNDTRACKET! Ohh mahh lord. Underbart bra. Finns en låt på slutet som går som rubriken, och man gråter. Och gråter. Och gråter lite till.

Jag vill ha barn. Helst nu på en gång. Vet dock att det kommer få vänta på sig flera år till, det ingår inte i beräkningarna nu. Hade dock varit underbart. 
Säger tjejen som för ett år sen inte ens kunde tänka sig tanken att någonsin ha barn. Men det är något med den kärleken man har för ett barn, helt ovillkorligt. Man kan ge precis allt för den där lilla krypande knodden som man har gått och burit på i nio månader. Åhh! Bara att vara gravid. Me wanna! 

Min man var på tv idag. Inte mycket, men man hörde hans fina röst iaf. Det är det enda av hans röst jag har hört idag. Gnäll gnäll. När jag inte har något att göra så blir jag en smula otålig. Helst ska allt hända runt just mig samtidigt då. Som att han skulle ringa. Men det snarkomonstret har säkert somnat redan. suckochstööön. Hoppas han kommer imorgon iaf. Hade varit......trevligt. ^^ Jag börjar nämligen bli en smula....frustrerad? Suzie vet vad jag menar. ;)

Det var något annat jag ville skriva om innan jag skulle lägga mig...? 

....

....

Kom igen nu guldfiskminnet!!

....

....

Gahh. jag blir galen på min hjärna. Nu satt jag och stirrade på klockan i hopp om att jag skulle komma på vad jag skulle skriva om. Ja, då dyker det upp konstiga formler i huvudet på mig, typ y = kx+m. Vilket iofs är sant, men wtf? Tänk på det du ska och inte matte klockan halv tolv en söndagsnatt. 

Tänk om det blir så att jag och Isak (min kusin) kommer gå i samma klass på universitetet? Jag menar, hur många läser egentligen civilekonom med analytisk inriktning? Oddsen är nog mot oss big time. Damnit. Om jag var lite tävlingsinriktad innan så kommer jag vara det ggr 100 000 om jag ska gå i samma klass som honom. 
Fan! Måste hitta min jävla internetdosa så att jag kan anmäla mig till högskoleprovet. Har iofs en vecka på mig. 
Om jag fixar att höja mitt nuvarande score på 1.6 till typ.... 1.8..... så kommer jag vara väldigt lycklig. Länge länge. Då kommer jag in i sthlm kanske. Ihhh!

Nu gäspade jag så mycket att min käke nästan hoppade ur led. Sleeeeeeeepytime!

Peace.

Kommentarer
Postat av: suze

du din lilla loppa, hur kommer det sig att du får ååååååhhhh baaaarrrrrn-a dig men inte JAG?! jag har ändå varit liksom jätteseri med sami i ettusen år och liksm... FÖRSTÅ MIG CHRILLE.

2007-09-11 @ 11:24:04
Postat av: Morgan Holmström

Hur gick det?, tycker det är helt för långa dagar där, håller på att somna/bryta ihop under provdagen själv..

2007-09-22 @ 12:00:15
URL: http://kristianstadsbloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0