"Ja, han kan fan stoppa fingrarna i röven och slicka på dom sen."

Frida, du är min stjärna!

Idag ska vi baka, flickorna från Eslöv. Tessan, Suzie, Frida och moi. Kanske Jos också. Ihh.. ;) Det är så man gör för att spara pengar när man vill fika va. :P

Jag har gett upp. Jag har verkligen det. Jag orkar inte bry mig mer. Det här utvecklas mer och mer som förra gången och FATTAR INTE DU HUR ONT DET GJORDE DÅ? Eller också överreagerar jag kraftigt, vilket det mycket väl kan vara. Ähh. Det blir som det blir.

Iväg och hämta världens finaste Friday på stationen och dra med Suzie mot Tessan och sen ska det bli andra bullar av! Kanel eller vaniljbullar alltså. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0