Jobb jobb jobb. Och sen lite jobb till.

Nu har jag jobbat mitt första pass för kvällen. 17-23.20. På Gästgården vid Fogdaröd. Det förnäma Fogdaröd fyllde nämligen 100 år. Ojojoj så piffigt då. Folk var fulla redan när dom kom, andra var väldigt uppsnoffsade och andra var mina gamla jobbkompisar. :P Stressigt och mycket mycket hela tiden. Då trivs denna dam. ;)

Nästa pass börjar om en halvtimme, så jag hinner vara hemma hos mamma nu en stund. Skönt. samla tankarna lite iaf. Snark snark snark. Jag vill sova NU och jag vill sova med min man och han är i Malmö så han kommer jag minsann inte sova med och bläää. Alla kan döööö liksom. Helt plötsligt blev jag väldigt negativ. :P 
Men jag hinner ju aldrig träffa den där karln som ska kallas min pojkvän för han jobbar hela dagarna på vardagarna, och jag jobbar hela jävla dygnet runt på helgerna. Det blir liksom klockan-är-nio-och-Kiwi-kommer-hem-till-Storgatan-och-kramas-i-tio-minuter-sen-lägger-vi-oss-och-tar-en-cigg-och-somnar heeeeela veckan. Sen är han hemma hos sig på helgerna och nääää! Jag vill kramas mer än så va fan!

Kukibajsflääääärk! 

nu måste jag gå till jobbet. Wiiiwooo. 


Jag tycker om er ändå. så det så. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0