Lilla hjärtat, jag tänder så på dig...

Jag vill ju så gärna ha sex med dig!! Sommarpojkarna har verkligen infekterat Eslöv. Helt galet mycket också. :P

Frida tog den uppenbara rubriken för den här kvällen. ;) Ska vi plocka körsbär i min trädgård?
Alldeles underbar kväll med flickorna, vi gjorde någon sorts fin grej som Frida hade ett bra namn på..
En massa frukt! mango, aprikos, nektarin, ananas, banan, hallon och blåbär. Riven vit choklad på det, in i ugnen en stund. Sen är det mumma! Chickflicks skulle gå varma hemma hos Tessan, men vi orkade bara oss igenom Grease. Den är såklart en "tjejkvällsklassiker", men efter det skulle alla vara väldigt vuxna och gå hem och förbereda sig inför morgondagen, träffa sina män och äta.

Jag undrar. Sen undrar jag lite till. När blev vi vuxna?? Ansvar, jobb, köpa lägenhet eller hus, barn och pensionssparande. Det hände någonstans på vägen mellan att vi sprang runt i Höör mitt i natten och pallade jordgubbar och äpplen till att vi hinner ta en cigg med varandra på eftermiddagen eftersom resten av dagen är fylld av måsten. Jag saknar den villkorslösa friheten. Nu mer än någonsin.

Just nu sitter jag och tänker på hur pass dåligt jag faktiskt skriver. Grammatiskt alltså. Jag inleder meningar med "och", "sen" och "jag" hela tiden. Så fort jag ens tänker tanken på att inleda en mening med något av dom orden får jag rysningar längs ryggraden. Fortfarande gör jag det? Fruktansvärt. Jag borde skämmas. Mycket.

Alex Schulman är en väldigt störd människa som jag beundrar upp mot skyarna.
Katrin är dock snäppet bättre. Grattis på födelsedagen. ;)

Kommentarer
Postat av: suze

älskling... jag fattar inte det där med sommarpojkar som infekterar eslöv. är jag dum eller är du otydlig? livet är ju lite extra svårt idag, är det därför jag inte hänger med kanske? du får komma över och titta på min storstädade grön såpe-luktande lya innan lukten försvinner! puss!

2007-09-17 @ 15:18:29
Postat av: frida

haha, jordgubbs pallning e kuuul

2007-09-17 @ 16:55:51
URL: http://fridateolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0