Mitt liv förgylls av världens finaste Pelle.

Jag har aldrig riktigt förstått det där med att man kan "dejta" och sånt online.
Trots det räknar jag Pelle som en av mina bästa vänner. Vi har aldrig träffats på riktigt. Vi har chattat, pratat i telefon och planerat att träffas någon dag, men aldrig gjort det.
När jag lämnade mitt ex var han det största stödet jag kunde haft. Han hjälpte mig hitta vem jag var igen genom att vara helt objektiv och rak samtidigt som han uppmuntrade och stöttade mig. Vi har känt varandra i nästan tre år...tror jag? Två kanske. Haha. Ville bara berätta att jag älskar honom. Otroligt mycket.

Kärleken i mitt liv är ganska begränsad. Jag har svårt för att låta människor komma så nära inpå mitt liv för att jag ska börja älska dem. Ett par av dem personerna jag faktiskt släppt så nära har sårat mig så djupt att ärren antagligen aldrig kommer gå ur, men man måste visst öppna sig igen någon gång har jag hört?



Har ni någon bra vän ni aldrig har träffat?

Kommentarer
Postat av: Gisela

Min allra bästa vän på denna jorden har jag träffat en enda gång för snart sju år sedan... Sedan dess har det blivit telefon, msn, chatt, mail, brev osv. Men hon är den enda jag kan snacka med om allt :) Så visst har jag det...

2007-09-24 @ 22:01:39
URL: http://vivaladiva.blogg.se/
Postat av: Beee

Mmm, har en tjejkompis som jag snackat med på nätet sedan 1997. :)

2007-09-25 @ 03:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0