"Nej, Christina, jag tänker inte tränga in i dig!"

Dagens skönaste replik by my sambo Jos. Sitter och läser Cosmo vid vårt köksbord och hittade en sån där "Guide till den perfekta orgasmen". Där var en ställning som såg lite halvskum ut.

"Korsvis; du ligger på rygg och han på sidan, vänd mot dig. Släng båda dina ben över hans lår och höfter så att de bildar en båge över honom. Sedan låter du honom helt enkelt försiktigt tränga in i dig."

Jag fattar inte? Det kan ju inte vara bekvämt? Så jag la mig ner på golvet och tänkte att Jos kunde agera man när jag testade bekvämligheten i ställningen. Hon ville inte. Därav repliken.

En av våra favoritsysslor är att sitta och gå igenom reklamblad och kommentera allt som står i dom. På Ö&B har dom after eight för 10 kr!! Woohoo! :P
För det kan man ta med sig när mormor fyller år och så verkar man vara ett himla bra barnbarn för ynka 10 kr. Me like.

Jag hittade färgen jag köpte för att måla om vårt vardagsrum i bladet. Den var för halva priset. Jag blev arg. Rev isönder bladet. Jävla Ö&B.

Där är en stor fläskfilé på framsidan av Nettos reklamblad. Det ser ut som en stor köttfärgad bajs. På en skärbräda. Yucky som fan alltså.

Jag: "Jag ska börja odla blommor"
Jos: "I håret?"
Jag: "Blommor?"
Jos: "På snoppen?"

Vår lägenhet gör folk lite småknäppa tror jag.. Iaf mig och Jos som bor här.

Såhär ser vårt köksbord ut. Otroligt sociala och så. ^^

image6


Friday och jag var på Nova en dag och jag kände mig tvingad att dokumentera hela resan mycket noga. Hon ville av någon outgrundlig anledning inte lägga ut alla mina fina bilder på bilddagboken. Den här made the cut iaf. ;)



323022-2



Nu skulle min man varit här, men han hade så mycket och göra och massa på jobbet och behövde sova hemma för att komma upp i tid och blääää. Jag behöver some hot lövin. ^^

Kommer säkert mer under natten, det är nu jag är pigg ffs. Har förresten städat hela lägenheten idag, diskat allt, pillat en jävla massa med airporten men inte fått det att fungera, inte ätit ett dugg idag p.g.a. sinande ekonomi och pratat en massa med min kära mor om min symaskin.

För att citera Samantha;

I think I have monogamy. I must have caught it from you people!

Kommentarer
Postat av: Lina

Det ser verkligen mycket socialt ut hemma hos er på Storgatan 4! Tack för korven i lördags! Puss är bästa betalning! ;) När får jag äran att träffa söta dig igen? Pussss

2007-09-10 @ 22:06:21
URL: http://linaelisabeth.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0