Ögon är ett helvete

Var hos min optiker tidigare idag, min syn har försämrats ännu mer. Wiipwooop liksom.
Kanske dags att överväga en operation? Blir ungefär 22000 för båda ögonen. Inte så himla farligt ändå.. "Mammaaaaa...?" Hehe. Men Bosse(min optiker) sa det bäst; När ni blir äldre är vi föräldrar bara glada över att ni kommer till oss och frågar om sådana saker.

Varför tycker inte min egen mamma likadant? Typiskt att man föds med fel föräldrar. :P

Jag är egentligen inte på humör att blogga just nu vilket säkert märks. Det verkar som om jag blir manslös ännu en kväll. Det suger big time. Särskilt när jag kunde suttit på Möllan och druckit öl just nu. Jag träffar hellre Kiwi eftersom det var fem dagar sen sist, men om jag får välja mellan ännu en kväll hemma ensam och Möllan och öl väljer jag nog faktiskt Möllan. Big surprise, huh?

Bara för det måste jag boosta mitt ego med att lägga in bilder där jag är het. Sådetså.

image8


image9


Nu känns det lite bättre. men inte mycket. För dom finaste bilderna är inget jag kan lägga ut för allmänheten. Så ni får aldrig se exakt hur snygg jag är. Too bad for you...

Ähh, det funkade inte ens att skryta för att må bättre. Allt suger verkligen just nu. Fuck!

Kommentarer
Postat av: :)

jag vet hur snygg och vacker du är.. Du strålar.

2008-01-01 @ 23:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0