Såja. Då var det över.

En månad? Det var ju längre än det mesta annat har hållt det senaste året.

Jag har precis samma fel i mig som så många andra tjejer. Jag faller för killar som är känslomässigt fuckade. Jag ändrar på mig för att vara som jag tror att han vill ha mig (ja, jag är jävligt dum i huvudet, jag vet) och sen. Vet ni vad som händer? "Nej, jag tror inte att det här kommer fungera, du är inte så tuff/snäll/kaxig/gullig som jag vill att min flickvän ska vara."
"Nämen? För jag inte så tuff/snäll/kaxig/gullig som du tror. Det var som jag trodde att du ville ha mig. Som det kan gå va?"
Varför är jag inte bara mig själv fullt ut, och om dom vill vara med mig då är det bra, vill dom inte så kan dom gå och gömma sig under en sten. Under hela tiden i ett sånt förhållande vet jag väldigt väl om att det kommer ta slut, om inte han gör det tidigare så kommer jag själv ta slut på det efter ett tag. Jag fixar inte att spela en annan roll än mig själv för länge.


Så, nu skakar jag av mig det. Ikväll är det glamour med flickorna och det kommer som sagt bli helt fab! Ska till Nova med Tessan och Frida nu och hitta nya skor och kläder till ikväll. Faaaab fab fab.

Jos ska på casting på söndag. Det hoppade hon in på mitt rum och sa precis. Min filmstjärna. Jag älskar dig!

Kärlek till mina Ssektflickor. Jos, Frida, Suzie och Tessan. Ni är allt jag någonsin kommer behöva. <3 <3 <3


Kommentarer
Postat av: en månad

känslomässigt fuckade ja ha ja jojo det var det värsta gumman men jag saknar dig iaf men det som har hänt har hänt. det finns inget att göra åt de jag hoppas du har det bra och jag bryr mig fortfarande// kram prinsen

2007-10-14 @ 18:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0