Snaska kotte och lapa mutta. ;)

Har varit ute och gått en sväng med Frida och Tessan ikväll. Helt galna alla tre, men sjukt roligt. ;)

Imorgon blir det en heldag a la Frida, Tessan och moi. Suzie joinar mot kvällskvisten och det kommer bli terriff! Tessan ska fixa hår på oss och allt ska vara glitter och glamour och fab fab fab.
Ohh, jag känner mig som en liten flicka på 19 igen. :P

Ska in till Malmö och hämta nycklar från den där mannen. Han är sjuk visst. Stackarn. Jaja. Kanske får en chans att prata med honom lite iaf. Hade behövts efter den här veckan.

Funderar på att klippa av mitt hår. Riktigt kort isf. Med mina mått mätt. Typ världens finaste Carolina Gynning-kort. När hon hade det.

image14



Tror att det kan bli riktigt snyggt. Bara jag vågar klippa av mitt. Gahh! Mitt hår har ju hunnit bli hur långt som helst nu.
Vad tycker ni? Ha kvar det långt eller klippa page? (Rufsig page, såklart.)



image15
 

Nej, tvättid imorgonbitti, måste upp åtta! Ohhmahhlord. Jag har inte gått upp innan 11 på tre månader. Det här kommer bli en kamp mot mig själv. Nu behövs det seriös sömn!


Ciaooo!

Kommentarer
Postat av: gisela

hej! vet ej ifall du minns mej, men skitsamma. ville bara säga att bilden på dig här över är fruktansvärt het! du är skitsnygg och när jag ser den så bara vill jag att mitt hår ska växa i en jävla fart så jag också kan ha så stort och rufsigt sexigt hår! gaaah!

2007-09-21 @ 22:32:51
Postat av: beee

Långt hår!

2007-09-22 @ 08:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0