Vaknat ur min dvala

Idag ska jag förhoppningsvis jobba på kvällen, och därför kan jag känna att jag har rätt att slappa tills dess. ^^

Precis vaknat, så jag har inte så värst mycket att förtälja än.
Jo! Jag drömde en lite konstig dröm om den där förbannade färgen som ÖB har för halva priset. Mamma kom in och hälsade på och tittade på väggarna och blev jättearg på mig. Hon tyckte att jag borde måla ett lager till, och då blev jag arg på henne och sa att hon minsann inte behövde komma hit mer om hon skulle klaga hela tiden och att jag fan inte tänkte maskera allt igen och dra fram möbler och grejer. Sen kom Kiwi också, och då bodde han visst här med, så han började också skrika på mamma, men då började jag skrika på honom för ingen mer än jag får faskrika på min mamma. Som sagt. Lite småknas dröm.

Idag är det tisdag! En tisdag för fem veckor sen var jag och Molle på tisdagsklubben. Då såg det ut på det här viset.
Ohh, då träffade jag min kära styvbror också. Han är en rolig prick. Ganska galen, men rolig. ^^ (Inte han på bilden, ingen aning om vem det är på bilden. Nån randomfotokåt kille? :P)


image7


Ikväll SKA min man komma, annars kan det mycket väl hända att jag åker in till Malmö och stoppar ner honom i en sopsäck och drar hit honom med mina bara händer.

Funderar allvarligt på att göra värsta middagen med dessert och grejer. Det är ju faktiskt vårt fyraveckorsjubileum imorgon. :P Typ kyckling med någon spännande sås i ugnen och..... tur att jag har internet och kan få idéer. :D

Mot Dompan alltså!

Ciaooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0