Var är min korv? VAR ÄR MIN KORV?!

Jag och Frida ska på Jens maskerad. Jag har kommit på sjukt många bra idéer till outfits, men hon ratar allt jag säger. Konstiga människa.

Förslag på outfits till båda;
* Salt och peppar.
* Korv och bröd (Därav rubriken. Jag ska vara bröd, och om Frida är borta kan jag springa omkring och skrika det :D )
* Negrar. (African-American, sooooolly) Bara för att liksom? Skokräm i hela fejan och afrohår to die.

Förslag på outfits till mig själv;
* Godisgroda.
* Slutty nurse. Men det måste folk ha sett Friends för att fatta ordentligt.
* Space Doody! Ajdå. Ännu mer Friendsgrejer. :D
* Kanelbulle.
* Maskros.

Ahh, en massa massa till men jag hinner inte skriva allt nu.

Igår var jag och Suzie på Grappa för att döva våra sorger. Det gick ganska bra, till en början. Jens stod i baren och berättade saker som mina öron ville stänga ute. Det gick inte.

Nej, nu är jag för förbannad för att skriva igen. Varför låter jag det komma åt mig? FAN!

Kommentarer
Postat av: frida

haha.. vi borde fan va korv med bröd!!

2007-09-14 @ 20:02:03
URL: http://fridateolin.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0