Wiiiiiii!!

Jag har inhandlat mig ett Wii nämligen. Ohh, som jag har längtat. Mamma, om du läser det här; Jag var tvungen. Jag var verkligen det. Jag har velat ha det sen jag dejtade Daniel och han köpte det.

Det är fruktansvärt roligt! Roligast är dock när man kan sitta och titta när andra spelar. Man blir helt inne i det direkt och tar i för kung och fosterland, särskilt när man spelar baseball.

Köpte det på MediaMarkt, och om du inte visste det är det där den där mannen jobbar. Jag såg honom snabbt men kände mig inte manad att hälsa på honom. Jag styrde mina steg rakt mot mitt älskade Wii istället.

D hängde här hela kvällen igår, vi låg i Fridas säng allihop och tittade på klipp på youtube. Två av dom är så galet sjuka att ni måste gå in på dom. Speak är min nya idol. Jag vill ha honom. här och nu, under mig i min säng. Klicka nu!


http://www.youtube.com/watch?v=--Vaz9jW054


http://www.youtube.com/watch?v=5X1VIyZe3Ws

(Nu är D här igen. Han kan visst inte få nog av Storgatan 4. Inget mig emot, han är en rolig prick.)




Påtal om prickar, såhär såg min hand ut när jag hade målat om i vårt vardagsrum. Helt ensam. Jag är bäst i världen.


image19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0