Christoffer Berg!

Fan vad du är fin mitt hjärta!

Ringer klockan två på natten för att det är första gången han har läst min blogg sen allt hände och ville bara säga att han tänker på mig och finns där.
Du är bland det finaste jag vet och jag är så glad att du finns i mitt liv. Det känns så jävla lamt att säga att jag känner dig bortom allt det där du är på ytan, men det gör jag och det som finns där är så jävla fint.

De senaste dagarna har jag mest gått omkring som i en dimma och inte orkat gå in i mig själv och hantera det som har hänt, vilket jag tycker är okej att göra ett tag. När min kropp och själ orkar ta tag i allt kommer jag känna det och då ska jag ta det i sin egen takt.

Jag kan inte nog berätta hur mycket jag uppskattar alla som har hört av sig, att jag har vänner som bryr sig så mycket betyder otroligt mycket. Det går inte att med ord förklara min kärlek till er, det har jag sagt förr men det tål att upprepas.

Imorgon ska jag ta mig till Eslöv och gå på glöggafton hos Suzie. Det blir första gången jag träffar "andra" människor (som inte vet vad som hänt och som jag inte är så nära) på en vecka. Får se hur det går.

Suzie och Elin, ni är mina klippor i varje storm som än kan drabba mig och jag älskar er av hela mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0