Det känns som om jag bor i en krigszon.

Det åker ambulanser, poliser och brandbilar förbi här minst en gång i timmen och mellan det skjuts det raketer till höger och vänster. Om jag blundar kan man tänka sig att huset mitt över gatan är i ruiner och vi blir flygbombade. Det är vad jag drömde när jag äntligen somnade inatt. Idag vaknade jag med en underbar temperatur på 39 grader och en hosta som är bortom mänsklighetens gräns. Fy fan vad det gör ont. Imorgon är det julfirande med mina finaste flickor och jag får väl ha på mig munskydd, för kramas ska jag fan ändå få göra.

Nu kommer det ännu en karavan av ambulanser och poliser. Gör folk inte mer än skadar sig och begår brott längs med Amiralsgatan?

Kommentarer
Postat av: stina

de e ju kravaller i rosengård.. längst ner på vår gata ! det slängs bomber.. panga boom!! Vi lever i en farlig värld, som inte syns .. fast ändå ligger samma gata som vi bor...

2008-12-22 @ 22:37:50
URL: http://stajners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0