Haha, dagtv kan ha humor ändå.

Självsäker tant på postkodmiljonären får frågan "Vad kallar artisten Martin Eriksson sig när han uppträder?"

Tanten svarar "Ja, det är klart att det är Orup, det vet till och med vi tanter på över 50, någonting kan vi ju ändå.". Hahahahaha, jävla underbart.

Jag kan inte bestämma mig om jag ska stanna i skåne eller sticka till Stockholm i helgen!! Har jävligt sköna planer hela helgen här hemma men en gratis resa till sthlm ska man egentligen inte tacka nej till. Inte med tanke på vad som skulle kunna hända där uppe..

Helvete! Hjälp mig avgöra! Innan 22 ikväll.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Sthlm låter bra tycker jag :-D

2008-12-04 @ 19:54:44
URL: http://www.20initiativet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0