I övermorgon.

I övermorgon, på juldagen alltså, ska vi fira jul med pappas sida. Jag har förträngt mina känslor ganska mycket senaste veckan och jag tror att det kommer explodera lite när vi sitter där. Jag har ännu inte varit i en situation där jag skulle ha träffat min älskade faster, men nu är det jul! Det är då vi ska sitta i soffan och prata om allt som händer i mitt liv och hon ska komma med så många smarta kommentarer att jag önskar att jag kunde spela in alltihop och sen kramas jättelänge och bara känna att allt är så himla bra. Det kommer verkligen inte hända igen och det gör så ont i mig bara av att nudda vid tanken att jag inte klarar av det.

Läste Panteas blogg idag (trillade in genom 20initiativet) och såg att hennes farfar har gått bort. Det går inte att med ord förklara hur mycket jag beklagar hennes sorg, smärta och saknad.


Snart mot landet med en resväska och två stora påsar fyllda med julklappar och kläder. Nu börjas det.

Kommentarer
Postat av: Pantéa

Hej tjejen! Tusen tack! Det betyder verkligen väldigt mycket när folk man inte ens känner orkar bry sig... Om du förstår vad jag menar? Jag läste att du är i samma sits... Och jag är jätte ledsen för det. Men jag hoppas att du och din familj får en jätte fin jul. Gör det bästa av det liksom... Men tack ännu en gång! Många kramar! / Pantéa

2008-12-23 @ 14:26:11
URL: http://panteas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0