Jag fyller 21! Holy moly..

Igår var en helt helt underbar dag. :D

Kramades med Elin största delen av dagen, sen kom folket i massor! Tessan fixade mitt och Suzies hår så att det strålade om oss och allt var fint och jag skulle fylla år.

(Nu kommer det snart gäster hit och här ser ut som fan så jag tror att jag får kvicka på mig lite...)

Vi skulle iaf åka tåg till Malmö. Konduktören kommer; "Ja, fyra stycken? Ni ska ha barnbiljett va?"

Vi; "Ja, klart vi är barn! Hur mycket blir det?"

Killen står och räknar ett tag och vi börjar snacka igen. Jag blir helt överexited och berättar för konduktören att jag fyller 21 idag! Dumt gjort? En smula... ;)

Men vi fick ändå åka på barn för han hade redan tryckt biljetten. :D

Titta så glad jag var....?

image50

Kommentarer
Postat av: suze

älskling. jag tror du håller biljetten upp & ner.

2008-01-08 @ 22:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0