Jag gick och la mig klockan 10.

Det här skulle blivit publicerat den förste januari. Dock är jag halvdöd konstant nu och orkar helt enkelt inte uppdatera någonting.

"Igår. Nyår. Herregud. Jag kan inte skriva alldeles för långa meningar.

Kvällen började lugnt, vi fixade tre rätters hemma hos mamma i Sätofta, 22 pers som satt och åt middag och hade jättetrevligt. Raketer och hela grejen vid ängen, champagnebord och kramar med alla (inte riktigt alla, Suzie och Jos, ni var ofantligt saknade).
Mot Malmö med tåget 01.23, in till Farres fetichklubb, mot Wonk för att vänta på att Farre skulle sluta och komma och festa med oss. Han kom inte loss förrens typ fyra och då ville inte han sluta festa ju. Mot Köpenhamn!! Allt var bäst och jag älskade mycket. Jag och FinaLina var hemma i Eslöv klockan elva och stupade i säng."

Thats it. Jag orkar som sagt inte. Inte nu. Återkom igen om några dagar.

Imorgon fyller jag 21. Känns det bra? Inte någonstans.

Kommentarer
Postat av: Frida

Älskar dig gumman. Ses imorgon. pusssss

2008-01-05 @ 12:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0