Dessa Hörbybor.

Eller nej, dom flesta bor ju inte i Hörby längre, men you know what they say, du kan ta människan från Hörby men du kan inte ta Hörby ur människan. Haha. (Där tänkte jag att jag skulle vara rolig Elin och Suzie!)

Vi skulle ha en lugn och skön fest med lite spelande i lördags men helt plötsligt väller det in folk här och den galna festen är ett faktum. Inget mig emot, jag älskar att ha fest och vi har världens bästa grannar. Gick upp och ringde på och sa att om vi störde så fick han ringa på och säga till oss och han svarar med "Ähh, spelar ni högt så höjer jag bara min musik ännu mer!".

Josie hade ont i hjärtat mest hela kvällen, Elin och Mange mös till det i min säng och jag råkade falla tillbaka i gamla Hörbymarknadrutiner.

Stina drog hem två grabbar vi hittade på gatan efter KB. Hon hånglar loss med den ena och då tycker såklart den andra att den ska hångla med mig. Icke. Jag kör mig ett socialt experiment istället och övertygar grabben om att jag är djupt troende katolik. Hehe.

Igårkväll låg jag och Elin i min säng och jag kläcker ur mig "Ibland när jag onanerar så luktar det som det gjorde när jag började min bana inom det området när jag var 11-12.. Nostalgionanerande. Det är grejer det."

Kommentarer
Postat av: Andreas

Haha när jag var 11 visste jag inte ens vad "rönka" var. Då lekte jag fortfarande med lego. Porr däremot upptäckte man ju redan vid 5 års ålder, så man har ju alltid vetat hur det går till. Skumt att man aldrig fick en ribba förrän långt senare. En jävla tur det kanske, annars hade jag väl knullat min dagisfröken i förbifarten.

2008-10-21 @ 14:55:16
URL: http://www.20initiativet.se
Postat av: Josie

Usch ja. Men smärtan har dock gått över nu. Nu är det blommor och fjärilar där istället. Tänka sig! Tack för du var så underbar!

2008-10-21 @ 15:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0