Det är så underbart ironiskt.







Det underbart ironiska i detta är att på bilden om att kolla datorn så är det en macbook pro som visas, eftersom det är en mycket snyggare och bättre dator än en pc, men när man väl klickar på testet får man veta att man måste använda Explorer för att testa. Ahh, the wonders of pc-users.


Idag rullade en liten tår ner från mitt öga Jag såg den nya Macbook Airen. Den är visst upp till 50 % snabbare än min. Min Air är alltså inte mer än ett halvår gammal och nu är den old news. En jävla tur att de inte bytte färg eller utformning iaf, det är ingen annan än jag som vet att min är gammal i gamet. ;)
Sjuk som jag är börjar jag dock direkt kolla på blocket hur mycket jag kan få för min om jag vill köpa den nya sorten. Haha. Efter den 14 okt (då Steve Jobs höll i den senaste keynoten) har det lagts upp 12 st Airs där. Kan det vara så att någon annan är sugen på att köpa den nya?

Nu har vi bredband iaf och idag ska jag gå ut och köpa en jävla ljudkabel som jag kan ha mellan datorn och tvn eftersom den jag hade är totalt borta efter flytten.

Ikväll är det dejt med Calle från KB. Det jobbiga är att jag inte kommer ihåg hur han ser ut.. Han har två tatueringar på undersidan av överarmen, men jag gissar på att han inte möter mig i t-shirt..? Jag får väl gå med telefonen i handen och blicken neråt så får han komma fram och säga hej. Hehe. Det funkar nog bra.


Kommentarer
Postat av: Henka

Snyggt ställe att ha tatuering på. Även jag har en sån. Det är gött mos, dä.

2008-10-22 @ 20:25:22
URL: http://www.20initiativet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0