Det är väl fan då.

Jag hörde av mig till dom två som var lagom fuckable inatt och en svarar med "Jag festar, kommer till dig sen" och en annan "Jag känner inte för det ikväll".

Yeah yeah tänker jag, smsar tillbaka att jag går och lägger mig och önskar dom lycka till för resten av natten.

Båda två börjar ringa som galningar vid 04 tiden och vad gör jag? Svarar med ett morr och säger till dom att gå och lägga sig i ett dike och hoppas på att dom aldrig vaknar igen. Note till grabbar som vill ligga med mig när jag har somnat? Försök inte. Någonsin. Kom när jag kallar eller kom inte alls.

Andreas, kom till Malmö, jag har många fina skånskor som är jävligt fuckable till dig.

Kommentarer
Postat av: Henka

Du gjorde så rätt! Desperation är det värsta som finns.

2008-10-12 @ 01:30:10
URL: http://www.20initiativet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0