Det där med sex..

Jag är sådär klädsamt snackig och blyg (ni vet, viftar med ögonfransar, tittar lite sådär nyfiket i ögonen länge och skratta till lite men också lite avancerat snack om politik och sånt eftersom man måste veta vad det är för grabb) när jag träffar grabbar för första gången, men när det sen kommer till sexbiten blir jag som förbytt. Den där kåtheten. Den gör något med mig. Jag blir som ett djur med bara en enda instinkt och jag tror faktiskt att jag skrämmer grabbar ibland.

Dejten igår gick bra (som ni kanske förstår, hehe.) men tyvärr var han inte den mest sociala eller pratiga killen jag träffat. I sann detinganda kommer det dock inte bli något mer seriöst. Den viktigaste regeln vid dejtande är nämligen "Om du verkligen gillar killen du träffar så ligger du inte med honom första kvällen". Jag håller med om den men applicerar den hellre på andra hållet. "Om jag inte är så värst intresserad av att inleda ett förhållande med killen kan jag lika gärna ligga med honom". Logiskt? I think so. Jobbigt om han har googlat fram min blogg nu. Det är inte det svåraste i världen. Ajfan. Soooolly.

Ikväll är det en ny dejt på gång! Haha, I'm on fire! Får se om den här grabben är en keeper då.

Kommentarer
Postat av: Kristdemokraten Christoffer

ahahahah du är rolig christina snart ses och dricka öl?

2008-10-23 @ 22:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0