En fredag i hemmafruns tecken.

Vem skulle inte vilja gifta sig med mig?

Idag har jag lekt med mina kusiner som är fyra och sju år gamla i flera timmar, åkt hem till mamma, sytt och strukit dukar, dukat bordet med servetter och hela grejen och lagat mat till 16 pers. Imorgon är det släktkalas och det är jag och mamma som har ordnat med allt.

Klockan är elva en fredag och jag ligger i sängen redo att somna eftersom jag och mamma ska upp vid åtta och gå ut och gå i skogen och leta upp fina höstlöv att lägga på bordet.

Ha! Jag är också mer än bara sex, porr, fest och fisar. Så det så. Jag är även ett jävla hemmafrumaterial.




Hemmafruheten. ;)

Kommentarer
Postat av: Henka

Meeen sötheten ;)

2008-11-01 @ 01:03:13
URL: http://www.metrobloggen.se/20initiativet
Postat av: Andreas

-HETEN!!!



Haha 20-initiativet påverkar alla!



Braheten! Härligheten! Fortsättheten.

2008-11-03 @ 12:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0