Ja gud vad trevlig jag är!

Har suttit i diverse telefonköer idag och fixat bredband och elavtal och sånt och herregud vad glad jag kan vara i telefon! Jag kanske också skaffar mig en kundtjänstkille, det verkade ju fungera bra för Suzie?

(Suzie ringde för några månader sen till 118118 och fick prata med Ragnar. Dom klickade, sjukt nog, och hon åkte upp till Sundsvall för att träffa honom förrförra veckan. Galna bananer.)

Turkiet. Jag har förberett blogginlägg om den resan i mitt huvud hela veckan men jag kommer hela tiden fram till att det kommer bli så sjukt långt att ingen kommer orka läsa det. Därför tänker jag skriva så kort jag kan.

Marmaris. Denna stad med alla sina irriterande men snygga turkar. Den gav mig och mina underbara vänner den bästa semestern vi hade kunnat tänka oss. Vi har:

*Åkt på en båtresa i sju timmar med fem stopp där vi snorklade, solade, såg rakt ner på botten vid 10 meters djup ätit lunch (som ingick i priset) för 10 lira. Det är 50 svenska kronor. Special price, just for you, vackra svenska flicka!
*Slagit ner en turk på stranden som sa att Suzie var ful i håret. Sånt säger man inte ostraffat till någon som jag älskar.
*Hånglat med halva personalstyrkan på vårt favorithäng Cheers.
*Skaffat pojkvänner till höger och vänster.
*Druckit myyyycket Efes. We like.
*Sett sjukt många hockeyfrillor. Det är grejen i Turkiet visst. We say YUCK!
*Turkbadat. Eddie, som jobbar på Cheers, tog med oss dit och rätt vad det var är det han som masserar mig istället och sen blev det kissy kissy on the table. Mohaha.
*Efterfestat på stranden till åtta på morgonen för att senare sova bort första båtresan. Som tur var kunde vi boka om.
*Hängt med min sista pojkvän Emreh till ett turkiskt disco. Med blinkande discogolv och endast turkar. Jag var den absolut enda utan svart hår. Funny feeling.
*Inte gjort Sexy Time. Med någon. ALLS! Sick. Men vi var lite rädda för turkiska sjukdomar.. :P
*Sett många turkars överkroppar. Dom drar av sig tröjan för precis vad som helst. Jävlar.
*Ätit på "Fidan". Hehe. Dom hade dessutom "steak filled with mushroom and crap" på menyn. Underliv och skräp i maten på samma restaurang.
*Dansat riktigt jävla mycket med en het grabb på Cheers. Fan vad turkar kan dansa!! Jag vill packa ner dom allihop och få dom att lära dom svenska stela grabbarna ett och annat.
 

Och nu orkar jag inte skriva mer, men mer kommer. Kolla in första delen av bilderna på fejjan!

Kommentarer
Postat av: Henrik

Låter som en jävla resa, det där :)

2008-10-07 @ 07:59:24
URL: http://www.20initiativet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0