Jag är dessutom lite rädd för mig själv.

När jag sitter och fyllekäkar tortillas i köket och läser om "master/slave-grenuttag" i Claes Ohlsson-katalogen. Ett uttag styr alla dom andra uttagen.


Energibesparande grenuttag. Spar ström och minskar brandrisken genom att stänga av alla apparater som står påslagna. Anslut t.ex. din dator till master-uttaget och din monitor, skrivare, scanner m.m. till slave-uttagen.


Är inte det lite roligt? Lite? Jag skrattade iaf själv högt åt det i min ensamhet. Tur att jag kan roa mig själv.


För att ni ska få läsa lite snask så är jag galet...upphetsad.. ikväll. Om man ska skräda i orden. Om man inte ska det? Så är jag jävligt kåt. Och inte en liggbar grabb i hela telefonboken. Var tog hela mitt "kom hit och knulla upp mig i brygga"-register vägen? En gång hade jag ett sånt. Det var på min gamla telefon. Gone. Why??

Kommentarer
Postat av: Andreas

Men ro hit nummerhelvetet då så ska jag kåtsnacka dig till klimax. Jag tror jag har svart bälte i det.



Vafan är ni skånskor?!!!

2008-10-11 @ 04:40:50
URL: http://www.20initiativet.se
Postat av: natts

haha du är fan inte blyg iaf: )

2008-10-14 @ 12:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0