Jag skrattar, Magnus skrattar, men ni kommer säkert inte göra det. Fuck you..!

Det finns säkert ingen som förstår hur hysteriskt roligt det här är förrutom jag och Magnus. Dock är det en konversation som behöver sparas. Jag känner det, och känner jag något ska det också vara så. I am God.



Christina säger: (19.12.44)

http://www.digga.se/story.php?title=Svenska-tjej-its-grej


Magnus säger: (19.16.53)

Ja för fan! It's the grej! :D

Christina säger: (19.17.08)

klart it's the grej! :P

Magnus säger: (19.17.45)

Jag undrar om man får fler svenska tjej om man act like henrik schyffert?

Christina säger: (19.18.37)

if you har a kamera and en cameraman du kan always försöka?

Magnus säger: (19.21.27)

you are helt right!

Christina säger: (19.23.02)

jag would have hånglat with dig direkt! :P

Magnus säger: (19.23.37)

I har a webkamera formed like a legobit

Magnus säger: (19.23.46)

is dät ö kamera?

Christina säger: (19.24.13)

ofcourse det är a camera! :D

Magnus säger: (19.24.49)

then I only need a cameraman... I have been tänking om att skaffa a dvärg that kan bo in my closet

Christina säger: (19.32.22)

A dvärg is a bra idé, men can he nå upp and filma the bra vinklar?

Magnus säger: (19.33.07)

I can satsa on the kort tjej perhaps? then there will be no problem

Christina säger: (19.35.32)

Well, kanske. Men if you vill ha the rätt brudar then a kort tjej isn't tha väg to gå..

Magnus säger: (19.37.37)

you are rätt igen. I just behöver to get another dvärg and stapla dem.

Christina säger: (19.39.31)

Fan what a bra idé! and then dom kan hålla vars en camera, then you har två vinklar!

Magnus säger: (19.44.48)

fuck what många klipp they have, but the svenska flicka was the best!

Christina säger: (19.46.13)

ja, but vad did you tänkte egentligen? The svenska flicka is the grej för fuck sake. :P

Magnus säger: (19.46.41)

I allways hope for mirakel to hända

Christina säger: (19.47.53)

ahh, du håller the hope uppe så att säga? Don't do det. Det fucks always upp in the slut ändå.

Magnus säger: (19.48.39)

but it's much roligare to see someone crash med their huvud high

Christina säger: (19.49.50)

thats is the dagens sanning. I har so damn tråkigt in min big lägenhet. The folk in Eslöv can gå and dö.

Magnus säger: (19.52.26)

dom är no better in lund

Magnus säger: (19.53.32)

the only one that vill häng med mig is sandra but we work together every day so we try not to häng in the weekends too because we will get trött on varandra

Christina säger: (19.54.42)

men if she is din new best vän, you kan vara together all of the tid, thats the typiska tjejsak to do.

Magnus säger: (19.56.59)

But she är not my new best friend, we just häng för att we live nära varandra

Christina säger: (19.59.33)

ähh, petitesser. :P if jag had en endaste friend that was singel and inte wanted to "vara med min pojkvän, du vet, det är söndag och vi ska kraaaaamas" (Jag want ofcourse spy all över them) I tror att jag had hittat on everthing in the värld.

Magnus säger: (20.00.43)

then you should be kompis with me, I häv only snyltet food hos my farmor and köpt a lamp wich i was to stupid to buy a kontakt for today

Christina säger: (20.02.59)

I have a lampa that jag köpte for two months sen, and jag har still no kontakt.. vill you vara my kompis då? Jag am a freaky Eslövsbo, theres is maybe an anledning till why people don't vill hang med mig?

Magnus säger: (20.04.05)

lets just hoppas that it's the samma anledning that people don't want to häng with mig

Christina säger: (20.07.00)

det can iofs be sant. jag just smsade my friend who actually is singel (the enda one I have) och she has a jävla dejt! the värld is galen.

Magnus säger: (20.10.33)

well, då have jag good news for you! Jag är completely hopplös when it comes to fixing dejts so that will never be a problem if you be my friend

Christina säger: (20.13.36)

That låter som a perfect vänskap is begginning to skapas. :P Dejter is inte riktigt my sak heller. I sitter hellre and skrattar åt the folk who is sena till the tåg än go on a dejt.

Magnus säger: (20.18.29)

oh, so you can see the stressade folk from your lägenhet?

Christina säger: (20.19.32)

ja, sometimes the folk springer all the väg from my trappa and ropar "Vad är klockan?!" I skrattar and säger "du kommer aldrig hinna ändå" :D

Magnus säger: (20.21.02)

haha, fuck i should have tagit the lägenhet right across the bk instead

Magnus säger: (20.23.44)

jess there is much shit that is better then dejter

Christina säger: (20.23.48)

Det is very kul to watch.. :P But nu är klockan soon nio and jag har inte done a fucking skit today.

Christina säger: (20.24.15)

should I be stolt or should I skämmas?

Det gick inte att leverera följande meddelande

should I be stolt or should I skämmas?

Till: [email protected]
Starttid: 20.54.37; Sluttid: 21.23.55

Christina säger: (20.55.05)

my internet is kind of opålitligt, jag steal it från grannen.. :P

Magnus säger: (20.55.31)

Jag did that innan också, but they started to spärr it so jag gav upp

Christina säger: (20.56.26)

ahh, jag think that this is HSBs egna, and if they är dumma nog to not spärr it now, then they förmodligen never kommer göra it.

Magnus säger: (20.59.44)

wonderful!

Christina säger: (20.59.55)

Hehe, I know. :D

Magnus säger: (21.10.44)

Fan what nice! Sanny ringed and sa that i kan få fläderbär of dom to make some saft, I'll be on my way nu!

Magnus säger: (21.10.51)

Kissbye!

Kommentarer
Postat av: Magnus

Fan vad rolig den där Magnus verkar! Jag har hört att han blivit stämplad som hela kemisektionens lilla hora i Göteborg efter att ha druckit lite för mycket igår.

2008-10-26 @ 18:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0