Jag tror hela tiden att jag är klar.

Men sen ser jag en sak, som gör att jag kommer att tänka på en annan sak och helt plötsligt har jag fyllt en flyttlåda till. Jag har ju knappt några saker!! Tror jag iaf.

Mina skor tar iofs en jävla plats, 25 skolådor har jag hittat lite här och var, och det är ju bara som jag har sparat. I den nya lägenheten finns det dock gott om plats för skor ovanför garderoberna. Yes!

Vy in mot matsalen från hallen. Burspråk, brett valv, stuckatur och en underbar takhöjd. Man kan inte göra annat än älska vår lägenhet!





Kommentarer
Postat av: Josie

Lovely!!

2008-10-14 @ 17:00:39
Postat av: Henka

Underbart.

2008-10-14 @ 21:17:51
URL: http://www.20initiativet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0