Man glömmer hur jobbigt det är..

Ja jävlar. Nu är snart allt uppackat. Jag har hållt på och meckat och pillat och plockat och organiserat och varit på Ikea idag. Egentligen borde jag vara hemskt trött och somna så fort jag lägger huvudet på kudden, men nej.

Jag tittar på Skönheten och Odjuret (på svenska) istället. Och hör och häpna, där är en scen som har varit bortklippt från alla andra versioner jag har sett. En sång som handlar om hur gärna Lumiére, Clocksworth och mrs. Potts vill bli människor igen. Av den anledningen pausade jag och tänkte blogga om det. Det och att jag får tårar i ögonen när dom leker i snön och Belle sjunger så sött.
Så nördig och lam är jag. Tack tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0