Man kan inte göra annat än älska Google.

Ahh, jag har precis hittat precis allt som finns på internet om en grabb jag ska träffa nästa vecka antagligen. Två bloggar och en massa annat. Mohaha!

Det jag verkligen behöver göra, som att städa, äta och packa upp resterande grejer från gamla lägenheten får stå åt sidan när jag undersöker denna man. Freaky? Kanske. Om en timme kommer min moster, mina underbara kusiner, min inte så underbara mormor och min bror för att hälsa på mig. Jag tänker mig en snabb tour av lägenheten och sen ut till folkets park för en promenad. Vi har ju inte så värst många sittplatser och än mindre leksaker.


Henka och Andreas, lyckat?

Elin säger: (23.51.06) sluta klaga på mig

Elin säger: (23.51.10) SLUTA!!!!!

_Christina säger: (23.51.48) ojoj, upprördheten.

Kommentarer
Postat av: Henka

Jag blir så glad när jag ser att folk använder fraser som "upprördheten" och "knullbarheten" osv. Har du alltid gjort det? I så fall blir jag imponerad =)

2008-10-31 @ 14:41:46
URL: http://www.metrobloggen.se/20initiativet
Postat av: Henka

Hahaha! Jag skrev nyss en kommentar här, men jag vet inte om den kom fram. Jag missade då att du skrivit en fråga till oss. Det var väldigt lyckat tycker jag. Om man ska försöka sig på såna fraser, så är det väldigt viktigt att man väljer ord som kanske inte direkt passar in med ett -heten efter. Du lyckades, tycker jag. Upprördheten är ju klockrent. Hade du skrivit "argheten" så hade det varit sämre =)

2008-10-31 @ 14:47:04
URL: http://www.metrobloggen.se/20initiativet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0