Påminn mig om att aldrig ha ett shotrace med rom igen.

Denna bakfyllan vet inga gränser. Jag upptäcker nya sätt den vill jävlas med mig hela tiden och vet ni vad det underbara är? Min bror är påväg till Malmö för att hjälpa mig flyttstäda vår gamla lägenhet. En riktigt snäll gärning av honom, och jag kan inte ens skrapa min sorgliga uppenbarelse till köket för att hämta vatten. Hur ska detta gå?

Kul kväll igår iaf, Rubachica spelade på Carib, Emmas kompis höll i ett par spelningar på Bodoni som vi gick och tittade på och sen tillbaka till Carib igen. Sen var det efterfest med Rubachica. Som vanligt har folk inte öl eller vin på en efterfest utan det handlar om shotar. Och ja jävlar vad jag shotade. Ni som känner mig vet att jag absolut inte tåler starksprit och det visste jag också. Särskilt när jag kom hem, la mig i min säng och höll fast mig i sängstolparna för att världen skulle sluta vilja välta av mig. Nu ska jag ge mig på att krypa till köket för att få vatten. Wish me luck.

Rom! Rom! Why?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0