Till och med 20initiativet..

..tycker att porr och sex har tagit över deras blogg. Om det är så, så äger nog porr och sex min redan. Redan innan jag gick in på deras blogg och kollade så hade jag fabricerat ett inlägg om hur minimalt lite jag fick ligga i helgen. Kanske ska komma på något annat att skriva om? Det börjar bli en lagom återkommande historia.

Min största önskan (sån där "inom en snar framtidsönskan" alltså) just nu är att få ett köksbord och ett skrivbord till min symaskin. När blev jag så gammal och "vuxen" att jag kan gå och längta efter sådant?

Något jag ofta börjar skriva om men aldrig hittar rätt ord till är hur lätt jag dömer människor. Mina vänner är precis lika duktiga och då undrar jag om kanske de flesta andra också dömer lika mycket som oss? Man behöver bara slänga en blick på en tjej med fula skor på stan, en blick tillbaka på Elin och nicka sådär införstått mot varandra. Varför? För att vi ju uppenbarligen ser ut och är perfekta? Att brista ut i en kommentar som "Det där måste vara den fulaste tjejen i världen!". Det är fan inte okej. Varken jag eller mina vänner eller någon annan för den delen har rätt att döma andra på det sättet. Om jag kommer sluta? Antagligen inte. Det är alldeles för roligt. Jag har ingen sympati. Too bad.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Alltså vi kommer inte sluta skriva om porr och sex, i alla fall inte jag. Det är ju liksom vad jag är stöpt till. Det är en oenighet inom initiativet som hägrat lite grann. Men vi accepterar varandra ändå. Jag levererar nog fortfarande. hhah

2008-10-27 @ 11:54:29
Postat av: Henka

Alltså vi kommer nu att sluta skriva om porr och sex, i alla fall jag. Det är ju liksom inte vad jag är stöpt till. Det är en oenighet inom initiativet som hägrat lite grann. Men vi accepterar varandra ändå. Jag levererar nog inte mer porr. hhah



2008-10-28 @ 19:47:44
URL: http://www.metrobloggen.se/20initiativet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0