Utflyttningsfest, the afterparty.

Rubriken tog mig fem minuter att skriva utan stavfel, så detta kan komma att ta mig en timme. Utan överdrift.

Grabbar. Dom är inte svåra att få på kroken. Tvärtom, blinka lite mot en i baren och du har honom i hasorna resten av kvällen. Utmaningen ligger alltså i att se om han kan vara till nytta i sängen senare eller om han är en fisk, som dom flesta andra. Att ta hem en grabb som inte är till någon nytta i sängen är ungefär som att köpa ett äckligt bröd på lördagsmorgonen, det ligger kvar där och irriterar dig men det kommer inte lämna lägenheten förrens det har börjat mögla och uppenbarligen har blivit för gammalt.

Av just denna anledning valde jag att stanna hemma ikväll. Självklart inte bara därför, men hörrunini, erkänn, 50% av anledningen till att ni går ut är för att ni vill hitta nytt liggbart material? Just det. Men som sagt, grabbar blir som gammalt bröd till slut.

Hittar man sen en kk som man tror är bra att ha så ska dom börja komplicera allt direkt! "Kan vi inte gå ut och käka en middag och mysa hemma hos mig sen?". Jag tänkte "mat, det behöver alla, men sen blir det såklart sex." Nej nej, dessa jävla grabbar är dom där som faktiskt vill ha ett förhållande, Jag tillhör dock inte den kategorin. Hur händer detta mig?
Gång på gång..

Ja jävlar.

Nej va fan, nu ska jag skeda med Elin, hon ligger här bredvid mig och snarkar så sött.

Jag skiter i det.
Om dom inte knullar upp mig i brygga och låser fast mig i sängstolpen. Helvetes jävlar, ge mig en bra kk. Friends with benefits, eller vad fan som är pk this days?

Kommentarer
Postat av: Henka

Man kan vända på det där som du sa angående att du blinkar mot någon i baren. Hade killen sett att du blinkade mot honom och därefter ignorerat dig totalt efter det, så hade det varit han som haft DIG i hasorna resten av kvällen. Eller? :) Hahaha, så funkar nämligen tjejer, den som de inte kan få vill dem ha ännu mer. Jävligt mysko, men väldigt roligt psykologiskt spel. Ni är så roliga, ni tjejer.

2008-10-13 @ 10:31:46
URL: http://www.20initiativet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0