Man kan säga att jag är rätt pung på att uppdatera..

Men det enda som är i min hjärna just nu är en massa rosa fluff, och jag vägrar helt enkelt berätta om hur kär jag är varje dag för då kan det mycket väl bli så att jag kräks över hela mig själv och vem vill det..?

Dagliga betraktelser är dock rätt så roliga och det här är vad jag möts av på facebook idag;



Jag. Är. Så. Glad. Att. Jag. Inte. Bor. I. Höör. Längre.


Nej. Det är fan inte okej. Även om det är cyniskt, hemskt och typer på översittarfasoner från min sida så är det fan inte okej.
Okej att Lennie tjänar sitt levebröd på att spela schlagers och Britneyhits på Luckys Lada om lördagarna, det får man ändå respektera, alla behöver vi jobb i dessa dagar. Men. MEN! Att denna Christian klämmer i med både en "gillaknapp" och ett Jaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!" över denna händelse. Det är inte okej.

Jag heter Christina Liljenberg och mina betraktelser, ja dom är helt gratis. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0