Roskilde vs. Hultan.

Oasis, Fever Ray, Slipknot, Social Distortion, Volbeat, Kanye West, Lily Allen, Coldplay, Håkan, Lil Wayne, Nine Inch Nails, Pet Shop Boys, Röyksopp.

vs.

Dropkick Murphys, Anna Ternheim, The Sounds, Thåström, A Camp, Sahara Hotnights, Markus Krunegård, Maia Hirasawa, Cindy Lauper, Mando Diao, Winnerbäck.

Ehh. Ja. Det jag skulle kunna tänka mig att se på antingen Roskilde eller Hultsfred. Eller också lägger man dom pengarna på en eller två veckor utomlands. Och varför ska jag ens tänka på det nu? För att det inte går att låta bli. Vi är ju för gamla för Hultsfred. Det vet jag ju. Men ni måste hålla med om att det är gaaanska bra bandsläpp där också. Eller..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0