Den här jävla drottningen!

Hmm. Undrar om SÄPO går in och läser min blogg när jag skriver om drottningen? Haha, hej på er isf!

Såg den där damen på nyheterna precis och jag blir lika förbannad varje gång. Hur kan man ha varit drottning i ett land i 33 år utan att lära sig uttala språket rätt? För i helvete!

Annars en riktigt bra helg! Var i Eslöv i fredags och det var ju som det brukar vara där men jag fick kramas och skratta med Suzie och Elin och jag fick ha ett långt fint samtal med B igen. Det var länge sen sist. Igår skulle vi till Inkonst egentligen, men som vanligt hamnade vi på KB ist.


Haha, och jag och Stina bor verkligen tillsammans. Dessutom gör vi ungefär allt tillsammans, Det märktes ännu tydligare ikväll..

Jag: Stina... När var det nu vi hade mens sist?

Stina: Jag vet fan inte, men visst känns det som om det ska komma snart?


Ja. Vi har det samtidigt. Jag tycker att det är jätteroligt! Nu kommer säkert många tycka att jag är genomvidrig som skriver sånt här, men vet ni vad? I do not care. ;)

Kommentarer
Postat av: AD

haha men är det inte så att tjejer som umgås mycket i varandras närhet får den samtidigt?

2009-01-26 @ 11:42:27
URL: http://adsince1986.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0