En av många anledningar till mitt hat för Slagthuset.

Kille (som jag har dansat med en stor del av kvällen): Så... Ska vi hem till dig eller mig..?

Jag: (Lina viskar i bakgrunden; Han har flickvän..!) Okej, varför ska du inte hem till din flickvän då?

Killen: Nej men alltså.. Jag ska vara ärlig, det är jag fan aldrig med brudar.. men! Jag kommer aldrig lämna min flickvän, men det här är liksom min sista kväll i frihet! Hos dig eller mig?

Jag: Hjärtat. Jag ligger inte med killar. Särskilt inte killar som jag träffat för första gången ikväll och som har flickvän. Vad tror du??

Killen: Ahh, skit i det. Kom nu så sticker vi hem till mig.


Exakt. Det är exakt därför jag spenderar min jävla hundrakronorstaxi med att förklara för chauffören att alla killar är svin. Iaf dom som inte är 100% trogna och älskar sina flickvänner över allt annat.



Nej. Sömn kanske? Jag måste till Triangeln och köpa en present.. Jobbigt!

Kommentarer
Postat av: AD

tjeeeejen, dra inte alla över en kam!

2009-01-31 @ 09:45:49
URL: http://adsince1986.blogspot.com
Postat av: Liiniss

ASSÅ JAG TROR PÅ FULLASTE ALLVAR ATT MAN KAN DÖ AV BAKFYLLA!!!! MEN VI HADE GRYMT ROLIGT! SOM VANLIGT, SPONTANT & DRA.. MEN GUD VA VI SHOTA! NEVER EVER!

2009-01-31 @ 16:42:19
URL: http://liiniss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0