Hur har gamlingar sex..?

Jag och Elin har kommit fram till att det måste vara något som inte innehåller så mycket höftrörelser.. Liggande bakifrån liksom? Det är sånt vi kommer in på när vi pratar i telefon sent om kvällarna. Lovley.

Ikväll var jag på en dejt. Haha, med en kille från nätet. Man måste ju prova? Han verkade fan hur bra som helst, bra musiksmak, humor och trevlig. Men icke. Från första ordet från honom förstod jag att det här kommer bli en låååång kväll. Jag har inte det i mig att bara "nej, tyvärr grabben, det här känns verkligen inte rätt". Men jag hade sjukt gärna gjort det, för den här grabben. Herregud. Nej, nu ska jag inte skriva för mycket, min blogg är rätt lätt att hitta. Jag får förklara för honom hur det ligger till, sen kan jag berätta mer.

Imorgon är det företagsekonomi igen. Och datakunskap. Woho!

Hittade ett blogginlägg jag skrev för någon dag sen också som jag kan kasta in här om ni är intresserade. Tjohoj!

"Ännu en lektion Företagsekonomi avklarad. Än så länge känner jag att det här är helt otroligt löljigt. Vi fick ett litet mattetest för att kolla hur mycket vi kunde. Skrattretande. Faktiskt. Och det är inte för att jag vill förlöjliga vad alla andra kan, men kan man inte räkna ut årsräntan på ett lån på 250000 med en ränta på 14% så har man inget att göra på en Företagsekonomikurs. Vilket halva klassen hade stora problem med.

Matte C var otroligt roligt! Avancerat, men skoj. Böcker är dock äckligt dyrt och allt begagnat är redan sålt. Helvete. Att leta upp aulan var ett äventyr i sig, men dom flesta ser ganska förvirrade ut här, så jag smälter in ganska lätt ändå. Hehe.

Datakunskapen ska vi inte ens prata om. Jag tycker att det är jättehäftigt att det finns 70åriga tanter som vill lära sig om datorer, men för i helvete. Gå på en pensionärskurs då. Heeeela lektionen gick åt till hennes frågor om var capslock fanns, var man satte på datorn, vilken del av musen man skulle klicka på och andra helt underbara små frågor. "

Kommentarer
Postat av: suze

1. hittar inte du typ hälften av grabbarna på nätet?

2. jag tycker att det är fantastiskt bra att de där människorna går en kurs i företagsekonomi, eftersom de uppenbarligen saknar kunskapen. synd dock att det blir på bekostnad av de som inte är totalt jävla dumma i huvudet. (c'mon! räkna lite liksom!)

2009-01-22 @ 16:04:27
URL: http://ssuze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0