Så jävla sömnlös.

Det är ungefär vid fyra på nätterna när jag är sådär sömnlös som jag är ungefär fem av sju dagar varje vecka som jag börjar läsa mina och Suzies gamla lunarbloggar.

Jag tyckte antagligen inte att jag var så hemskt tuff när jag skrev det här, men nu tycker jag det låter så jävla badass..

"Knäsvaga mig i arslet mtf." Haha. Det var en grabb som jag (som vanligt) hade kärat ner mig i tillfälligt. Han hade veckan innan sagt att jag gjorde honom knäsvag sen hade han antagligen gjort något som jag inte gillade, hence this.








Sen vill jag bara precis flika in ett.. ja.. mycket märkligt leende helt enkelt. Mycket märklig människa. Psykopat nästintill. Josie är söt och Ville är.. där? Men brun är jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0