"Ursäkta, tjejen här borta har spytt och hennes pojkvän kommer snart.."

Om ni inte kan räkna ut det med röven så var amfiteatern full till bristningsgränsen igår. Anledning? Mikael Wiehe spelade gratiskonsert. Och det vet vi ju alla, allt som är gratis i Malmö dras det folk till som flugor. Men vi fick plats bakom scenen där vi nästan hörde. Lite..?
Efter många "spin the bottle"-sanningar som inte chockerade så värst mycket, bara att Frida helst ligger med Berg om hon måste välja mellan Berg, Nilsson och Åke. Jag ligger helst med Jamal om jag måste välja mellan honom, Fritz med bara ett ben eller Berg med hår som en ryamatta. Andreas ligger helst med mig om han måste välja mellan mig, Suzie och Elin... Blablabla, i någon timme. Men kul hade vi! Som sagt, efter många sådana sanningar var konserten över och vi gick mot nya jaktmarker, dvs Folkets Park.
Där kommer en kille fram och frågar om vi har ett tuggummi. Vi frågar såklart "Varför det?" Han svarar så fint "Tjejen där borta har spytt och hennes pojkvän kommer snart och han får inte märka det.."
Ahh. Jävla fint.

Ikväll är det allsång! Yeeeii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0