Prov och prat.

Jag blir så ledsen när människor pratar om vad andra människor pratar om och antagligen tyvärr förvränger en del (vilket är klart man gör, vem kommer ihåg ordagrant vad man hört..?). Nu vet jag inte vad som har hänt, men jag gissar friskt. Det är jag bra på. :P

Hoppas iaf att du vet att jag älskar dig, älskar att prata med dig, skratta med dig och att vi faktiskt kommer vara vänner i många långa år framöver även om läget kommer ändras på något sätt.

Den här veckan kommer jag iaf vara ledig varenda dag minsann! Kurserna går mot sitt slut och lektioner är inställda och vissa ska det göras grupparbete på, så ingen skolgång för mig. Lovley!
Nationella provet i matte C gick nog sådär. Klarar jag godkänt och slipper läsa om ämnet så kommer jag bli oootroligt lycklig iaf.
Henriks tangentbord är himla dammigt. Blä. Ska nog ta och leta upp en dammtrasa och damma mellan tangenterna. När jag kommer hem imorgon ska jag damma i fönsterkarmarna, har tänkt på det i flera dagar men inte riktigt kommit till skott. Ohh, Stina, förresten, är växten i badrummet övervattnad eller uttorkad..? Jag tänker liksom att det måste komma en jävla massa vatten på den men ändå är där gula blad.. Lär mig! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0