Vad fan har jag för rätt att klaga egentligen?

Kan jag inte bara inse hur jävla bra jag har det innan jag börjar gnälla över värdsliga små skitproblem. Mjää, jag kanske får läsa om ett ämne på komvux. Mjä, jag har aldrig tillräckligt med pengar. Mjä, jag kommer inte komma iväg och resa förrens i september..

Sluta gnälla och fatta att du har det JÄVLIGT BRA!

Så. Det var det jag hade att säga.



Jo, och jag är så otroligt glad över att dessa två människorna älskar mig och jag dem. Bättre än såhär blir det fan inte. ;)




Kommentarer
Postat av: suze

hahahaha! vad fiiiina bilder! sjukt pung!

JAG ÄLSKAR DIG SÅ JAG DÖR INUTI IBLAND.

2009-05-20 @ 20:56:07
URL: http://ssuze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0